Dönüşüm oranı, ziyaretçilerin hedeflenen aksiyonu gerçekleştirme yüzdesidir. Hedeflenen aksiyon; satın alma veya bilgi formunun doldurulması, telefonla aranma isteğinin bildirilmesi, kayıt yaptırılması, program ya da dosyanın indirilmesi gibi, ölçülebilen bir eylem olarak örneklendirilebilir.
Google Analytics ile dönüşüm oranı takibi; satış, kayıt, anket, form ve elektronik ticaret verilerinin takip edilmesini kapsar. Bu veriler trafik kaynağı bazında karşılaştırılarak, hangi reklam kampanyasının (Banner / CPC / Viral / vb.) daha etkin olduğu, hangi web sitesinden ve hatta hangi reklam tasarımından daha yüksek verim aldığınız kolaylıkla takip edilebilir.
Google Analytics'in gelişmiş takip teknolojisi, tamamı Flash ile hazırlanmış web sitelerinde bile bu hedeflerin belirlenmesini ve takip edilmesini mümkün kılmaktadır.
Google Analytics'in gelişmiş takip teknolojisi, tamamı Flash ile hazırlanmış web sitelerinde bile bu hedeflerin belirlenmesini ve takip edilmesini mümkün kılmaktadır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder