30 Temmuz 2010 Cuma

Skoru Geçtim Formayı Sindiremedim



Bu akşam Galatasaray'ın ilk ciddi sınavını televizyondan izlemeye başladığımda ilk dakikalar bir türlü maça konsantre olamadım. Turuncu, mor derken birde hangi Galatasaraylı'nın ! dahiyane fikriyse pembeninde resmi formamız olarak lanse edilmesi, üstüne üstlük Ali Sami Yen'de ilk resmi maça bu formayla çıkılması felaketti.


Bu gece sahadaki takımın Galatasaray olduğunu anlamak için ufacık armayı görmemiz gerekiyordu. Şansa logodaki beyaz alanları pembe boyamamışlar! Deplasmanda ne giyerse giysin Galatasaray. Ben Ali Sami Yen’de sarı-kırmızı görmek istiyorum...


Bu forma umarım uğursuz kabul edilirde bir daha giyilmez ! Bu sezon başka bir seçenek çıkana kadar (Galatasaray renklerinde )yeni forma almayacağım. Ve bu benim kabahatim değil. Tüketici değil miyim, beğenmediğim ürünü almam, elimden geldiğincede aldırmam.


Kızıma pembe forma al diye takılan arkadaşlar var, almam kardeşim, almayın kardeşim daha şimdiden turuncu, mor,pembe çingene yuvası gibi oldu stad, bari evimizde gardroplarda bu renk kirliliği yaşanmasın.


Maça gelince 70 dakika izledim 1-0 öndeydik, sonrasını izleyemedim iyikide izlememişim, ama gördüğüm Galatasaray bu sezonuda kupasız tamamlar, kombine alanlarada ödedikleri paralar sinir, stres ve çok para ödeyenlerede kapak olarak geri döner . 10 kişilik Fener'i yenemeyen takımdan çok bişey bekelmek heleki transfer adına düzgün birşey yapılmamışken, Sindirella Masalı Olurdu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder