5 Temmuz 2010 Pazartesi

Ben Senin Müşterinim



Tüketici davranışları değişiyor ve markaların standart pazarlama stratejileri bu değişime ayak uydurabilmek için yeni baştan yaratılmaya çalışılıyor.

İşte günümüz müşterilerinden bir kaç cümle :


"Senin bana olan ihtiyacın, benim sana olan ihtiyacımdan daha fazla"


"Doğru çözümü bulmama gerçekten yardım edebilirsen daha fazlasını bile seve seve öderim"


"Internette gördüğüm şeyin mağazalarında da bulunmasını , telefonla da erişilebilir olmasını istiyorum. Ve eğer hoşuma gitmezse sana ait herhangi bir yere getirip iade edebilmeyi."


"Eğer dilediğim kitap ya da müzik 24 saat içinde kapıma getirilebiliyorsa, neden yeni bir arabayı, yeni bir çamaşır makinesini ya da yeni bir evi de bu kadar çabuk beklemeyeyim?"


"Bana bir birey olarak iyi davran ki bütün arkadaşlarıma senin ne kadar iyi olduğunu anlatayım."


"Dürüst olmam gerekirse, bazen beni şaşrtman hoşuma gider"


"Sadece benim dünyamı görmen gerekiyor. Dışarıdan içeriye iş yapmak gerekiyor. İçeriden dışarıya değil."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder