19 Mayıs 2011 Perşembe

Tüketici Eğilimi Değişti




Synovate Censydiam, 2012 yılına damgasını vuracak 8 tüketici eğilimini ve bu eğilimlerin yansımalarını markalar ve tüketiciler açısından analiz etti.




Güç mükemmelliyitçiliğe, canlılık performansa, haz gerçek deneyimlere, bilinirlik temel kaliteye, kontrol kesinliğe, güvenlik şeffaflığa, aidiyet yakın temasa ve eğlence de yakın temasa dönüşecek.


Güç boyutu kendini premium, üst sınıf ve güçlü olarak konumlandırmak isteyen markalar için önem kazanacak.

Markalar tüketiciyi teknoloji,ürün ve hizmetlerinin mükemmeliği hedeflediğine ikna etmeli.


Yaratılan hikayelere karşılık öz değerlere verilen önemin artması tüketim döngüsüne yansıyacak en büyük değişikliklerden biri olacak. Hedef kitle markaya güvenmek için o markayla ilgili gerçekleri görmek ve duymak istiyor.


Gerçek bir aidiyet yaratmak , müşteri ile etkileşim içinde olmanın en direkt yolu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder