Müşteri deneyimini etkileyen ana süreçlerle ilgili sorulması gereken öncelikli sorular aşağıda yer almaktadır :
Kişiler : Çalışanlarımızda ayırt edici temel özellikler neler olmalıdır?
Ürün / Hizmet : Sunduğumuz ürün ve/veya hizmetlerde tekil olan özellik ne olmalıdır?
Süreçler : Tanımlanan süreçler ürünlerin sunulmasında ve sağlanan servislerde nasıl ek değer yaratabilir?
Müşteri Deneyimi : İstediğimiz noktaya ulaşabilmek için müşteri ihtiyaç ve beklentilerini karşılayacak ne tür bir deneyim sunmalıyız?
Müşteri Davranışı : Büyüme hedeflerimize ulaşmak için müşterilerimiz nasıl davranmalıdır?
Müşteri Büyüme Hedefleri : En karlı müşterilerimiz kimlerdir?
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder