5 Ekim 2010 Salı

Süreçler Müşteri Deneyimini Nasıl Etkiler ?



Müşteri deneyimini etkileyen ana süreçlerle ilgili sorulması gereken öncelikli sorular aşağıda yer almaktadır :


Kişiler : Çalışanlarımızda ayırt edici temel özellikler neler olmalıdır?

Ürün / Hizmet : Sunduğumuz ürün ve/veya hizmetlerde tekil olan özellik ne olmalıdır?

Süreçler : Tanımlanan süreçler ürünlerin sunulmasında ve sağlanan servislerde nasıl ek değer yaratabilir?


Müşteri Deneyimi : İstediğimiz noktaya ulaşabilmek için müşteri ihtiyaç ve beklentilerini karşılayacak ne tür bir deneyim sunmalıyız?


Müşteri Davranışı : Büyüme hedeflerimize ulaşmak için müşterilerimiz nasıl davranmalıdır?


Müşteri Büyüme Hedefleri : En karlı müşterilerimiz kimlerdir?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder