4 Ekim 2010 Pazartesi

Markalaşmış Müşteri Deneyimi



Müşteri deneyimlerini inceleyerek Markanızı istediğiniz noktada konumlandırmak için öncelikle aşağıdaki basit sorulara detaylı cevaplar vererek işe başlayabilirsiniz.


1. Öncelikli büyüme hedefleriniz nelerdir?

2. Müşterilerimiz hedeflere ulaşabilmek içim nasıl davranmalı?


  • denemeli

  • satın almalı

  • daha çok satın almalı

  • daha sık ve çok satın almalı

  • Sadece bizden almalı

  • Daha fazla ödemeli

  • Bizi önermeli

3. Müşterilerimiz için nasıl bir deneyim yaratıyoruz/ sağlıyoruz?


4. Müşterilerimizin istediğimiz gibi davranamlarını sağlamak için bu deneyim yeterince değerli ve farklılık yaratıyor mu?


5.Markamız müşterilere neleri söz veriyor?


6. Müşterilerimiz markamız üzerinden verdiğimiz sözleri sunduğumuza inanıyor mu?


7.Verdiğimiz sözü doğru sunabilmek için çalışanlarımız , iş süreçleri, veya ürünler nasıl farklı şekillerde işlemeli?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder