4 Şubat 2012 Cumartesi

Garanti Bankası Müşteri Memnuniyetinde Sınıfta Kaldı!

Türkiye'nin en büyük 3 bankasından biri olan Garanti Bankası
bugün yaşadığımız bir problemdeki danışma merkezinin uyması gereken prosedürleri ve yaklaşımıyla hem beni çileden çıkardı hem de istediğiniz reklamı yapın, bu kafayla bi bok olamayacağınızı gösterdi.

Mağaza tasarımlarınızı müşteri odaklı konsepte oturtup, çocukların ilgisini çeken reklamları başarıyla yapabilirsiniz ama çift çekilen bir ödemede suçu satış noktasına atıp, geri ödeme yapılmasında tüm online süreçleri yok sayıp x birime fax çekin diyerek, bununlada kalmayıp talebimizin alışveriş yeriyle teyidi için 1 aylık extremizi ve tüm özel harcamalarımızı paylaşmak zorunda olmamızı belirtm4eside rezilliğin ayrı boyutu.

Mağazalara pos koymasını, kredi kartı limiti arttırmak için zırt pırt aramasını biliyorsunuz ama iş sistemsel olarak hatalı bir işlemin iptaline gelince çözüm yok.

Gerekli başvuruları online bankacılıkta dünyaya örnek olduğumuz bir dönemde manuel olarak yaptık. Bakalım sonuç alabilecek miyiz ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder