28 Şubat 2010 Pazar

Capello'dan Beklenen Karar


İngiliz Milli Takımı Teknik Direktörü Fabio Capello, görevde olduğu sürece John Terry'ye kaptanlık şansı tanımayacağını söyledi.

Wayne Bridge'in eski kız arkadaşıyla ilişkisi olduğu ortaya çıkan Terry'nin bu hareketinin bir kaptana yakışmayacağını düşünen İtalyan teknik adam, bu konuda net bir tavır ortaya koydu.

The Guardian gazetesine açıklamalarda bulunan Capello, "Dünya Kupası'na kadar ve Dünya Kupası'nda Terry'nin kaptan olma ihtimali yok. Dünya Kupası'ndan sonra benim durumum ne olur bilemem ama ben İngiltere menajeri olduğum sürece, kaptanlık pazu bandı Terry'ye verilmeyecek" dedi.

Açıklamalarına devam eden tecrübeli teknik adam, "Ben takım kaptanımın, özellikle çocuklara ve genç insanlara örnek teşkil etmesini isterim. Terry'nin yaptığı hareketin ise açıklaması yok. Zaten bu konuyu ona bahsettim. O da bunu anlayışla karşıladı. Bu kararımdaki tek neden, Terry'nin Brigde'e yaptıkları. Ama ne Terry'yi ne de Bridge'i takımdan çıkartmayı düşünmedim" diye konuştu.

Bu yaşananlardan sonra Terry ile aynı takımda mücadele etmek istemediğini söyleyen Wayne Bridge, milli takımı bıraktığını resmen açıklamıştı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder